Arbeidsgiver: Luado AS
Arbeidssted: Hjemmekontor/Spaces (co-working)
Stillingstittel: Customer Success Lead
Type stilling: Heltidsstilling, 100% (dagtid)
Frist: 31.08.2024
Luado trenger en engasjert Customer Success Lead som ønsker å bli med å skape en ledende og ansvarlig formidlingstjeneste for småjobber, med særlig fokus på kundeopplevelsen.
Er du serviceinnstilt, strukturert og selvgående? Ja, da ønsker vi å komme i kontakt med deg!
Fornøyde kunder er grunnleggende del av vår strategi, og derfor er vi ekstra stolte av at vi så langt har en kundetilfredshet i Luado på 4.9 av 5.0.
Som Customer Success Lead vil du få en sentral rolle i selskapet, gjennom daglig kontakt med våre kunder via e-post, chat, telefon og sosiale medier.
ARBEIDSOPPGAVER
- Behandle kundehenvendelser pr. e-post, chat, telefon og sosiale medier
- Følge opp bestillinger som utføres gjennom plattformen
- Reklamasjonshåndtering
- Betalingshåndtering
- Teknisk brukerstøtte
- Ivareta fiksere/håndverkere på plattformen
- Sikre at vi leverer på mål slik som CSAT og behandlingstid
- Følge opp NPS/ratinger som trenger oppmerksomhet
- Diverse administrative oppgaver som naturlig hører inn under stillingen
- Bidra med å videreutvikle tjenesten
VI TROR DISSE KVALIFIKASJONENE / EGENSKAPENE ER VIKTIG:
- Du har en genuin interesse for kundeservice og ønsker å representere «Luado sitt ansikt»
- Du trives i et (svært) hektisk miljø med mye ansvar
- Du er effektiv, god til å prioritere og har høy gjennomføringsevne
- Du har empati og trigges av et ønske om å snu kundens inntrykk til det positive
- Du har erfaring fra relevant kundeserviceorientert arbeid (gjerne digitalt via et CRM-system e.l.)
- Du lærer raskt og kan forholde deg til flere områder om gangen (som nye systemer, rutiner m.m.)
- Du kommuniserer godt (både skriftlig og muntlig) på norsk og engelsk
- Du jobber grundig og nøyaktig for å sikre kvalitet
- Du er nysgjerrig og evner å ta til deg nok informasjon for å kunne løse saker raskt
- Du er omgjengelig, positiv og takler et arbeidsmiljø med «startup-spirit»
- Du er strukturert og selvgående
HVA VI KAN TILBY
- En selvstendig og viktig rolle med varierte arbeidsoppgaver
- Store utviklings- og påvirkningsmuligheter
- Arbeidsmiljø med høyt tempo og godt samhold
- Frihet under ansvar
- Konkurransedyktige betingelser og verdifull erfaring fra en startup i vekst
ARBEIDSSTED
Hjemmekontor/Spaces ved Nationaltheatret
TILTREDELSE
Snarlig
SØKNADSFRIST
Søknad og CV sendes snarest til michelle@luado.no. Vi vil gjennomføre løpende intervjuer av relevante kandidater og hvis riktig kandidat vil ansettelse kunne skje før utløp av søknadsfrist.
Noe du lurer på? Kontakt Michelle, Operations Manager i Luado på e-post michelle@luado.no for en uforpliktende dialog.
OM LUADO
Luado er en norsk plattform som kobler seriøse tilbydere av tjenester, med kunder som trenger hjelp med små- og store prosjekter i hus og hage.
I Luado-appen kan man få mer enn 100 ulike små- og store tjenester utført i alle større byområder i Sør-Norge. Plattformen er i tillegg rullet ut i Finland.
Vi samarbeid i dag med ledende aktører som blant annet; IKEA, Maxbo, Storebrand, Jernia m.fl., og har opplevd en solid vekst siden oppstart i 2017.
Med en kundetilfredshet i verdensklasse, skalerbar teknologi, solid team, og ikke minst tusenvis av dyktige fiksere og håndverkere på lag – er vi nå klare for å vokse videre.
→ Mer om selskapet
→ Jobb i Luado