Meny Logg inn
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Din jobb

BESKRIV DIN JOBB

Dmytro (tilbyder) er klar til å hjelpe deg med ditt oppdrag. Ønsker du hjelp i en kategori tilbyder ikke tilbyr klikk her...

-

Montering, Hagearbeid, Rengjøring, Snekker ...

Velg ønsket tjeneste fra valgene over. Ønsker du hjelp med flere ulike oppgaver anbefaler vi at du legger inn flere bestillinger.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Dmytro Yashchuk

Prisestimat fra 0 kr

Pris estimat inkl.
  • Hvilken fikser skal jeg velge?
    Du velger selv hvilken fikser du ønsker å benytte til ditt oppdrag. På Luado har du valget mellom fiksere som utfører jobber som privatperson (vår laveste pris), eller fiksere som driver egen bedrift (ENK/AS) og har mer erfaring. Vi anbefaler at du velger en fikser som du ser har erfaring med det du ønsker gjort og som gjerne har noen tilbakemeldinger fra andre kunder. Men prøv gjerne en ny fikser også. De er alle kvalitetssikret av oss. "Beste pris" vil alltid være den fikseren som har lavest pris og en sterk profil i ditt område. "Anbefalt" er den fikseren som har sterkest profil i kombinasjon med pris.
  • Hvordan og når betaler jeg for jobben?
    All betaling på Luado skjer digitalt via vår anerkjente betalingspartner Stripe. Etter at jobben er utført og antall timer er registrert av fikser, vil betalingskort som er lagt inn av deg bli belastet når du bekrefter jobben er utført, eller automatisk etter 48 timer. Kvittering finner du enkelt på din profil så snart jobben er betalt. Obs! Dersom du betaler direkte til fikser (Vipps e.l.) vil ikke forsikringen eller andre garantier gjelde, samt at du mister tryggheten det gir ved å ha jobben dokumentert.
  • Hvor legger jeg inn mottatt rabattkode/gavekort?
    Du kan legge inn rabattkode/gavekort så snart prisestimat er gitt i steg 1 av bestillingen. Velg derfor først fikseren du vil bruke, deretter antall timer du trenger hjelp (evt. fastpris hvis aktuelt). Når dette er valgt vil du kunne fylle inn koden i seksjonen "Rabattkode/gavekort" rett under prisestimatet.
  • Kan jeg snakke med fikser før jeg bestiller?
    Du kan enkelt snakke på telefon/chatte med fikser etter at du har gjennomført bestillingen. Det er veldig enkelt å endre på avtalen eller bytte fikser dersom det oppstår utfordringer underveis. Vi har ikke mulighet til å oppgi telefonnummeret til fikser før det er registrert en bestilling i systemet. Dette er for å unngå useriøse henvendelser.
  • Hvem stiller med verktøy?
    Fiksere med bedrift vil som regel ha verktøyet som trengs. Velger du private fiksere må du som hovedregel ha nødvendig utstyr. Dersom du ikke har tilgjengelig verktøy for å utføre jobben bør du spesifisere dette i steg 4 slik at dette er klart før oppstart. Spesialverktøy kan for eksempel lånes på Jernia som er vår samarbeidspartner. Utstyr som gressklipper, høytrykkspyler, malekoster og stillas må du hovedsaklig stille med selv.