Arbeidsgiver: Luado AS
Arbeidssted: Hjemmekontor/Slependen
Stillingstittel: Customer Success Agent/Sales
Type stilling: Deltidsstilling, 50-80% (dagtid med mulighet for noe helg)
Frist: Snarest
Luado vokser og trenger flere sultne Customer Success Agents/Sales som ønsker å bli med å skape en ledende og ansvarlig formidlingstjeneste for småjobber.
Er du serviceinnstilt, strukturert og selvgående? Ja, da ønsker vi å komme i kontakt med deg!
Fornøyde kunder er grunnleggende del av vår strategi, og derfor er vi ekstra stolte av at vi så langt har en kundetilfredshet i Luado på 4.9 av 5.0.
Som Customer Success Agent vil du få en sentral rolle i selskapet, gjennom daglig kontakt med våre kunder via telefon, chat, e-post og sosiale medier. I tillegg til å følge opp våre partnere operasjonelt som salgsmedarbeider.
ARBEIDSOPPGAVER
- Behandle kundehenvendelser pr. telefon, e-post, chat og sosiale medier
- Følge opp bestillinger som utføres gjennom plattformen
- Reklamasjonshåndtering
- Teknisk brukerstøtte
- Onboarding av fiksere/håndverkere på plattformen
- Stå på stand og møte kunder hos våre samarbeidspartnere
- Arbeide med rekruttering/salg mot fiksere (håndverkere) og kunder
- Diverse administrative oppgaver som naturlig hører inn under stillingen
- Bidra med å videreutvikle tjenesten
VI TROR DISSE KVALIFIKASJONENE / EGENSKAPENE ER VIKTIG:
- Du har erfaring fra relevant kundeserviceorientert arbeid (gjerne digitalt via et CRM-system e.l.)
- Du lærer raskt og kan forholde deg til flere områder om gangen (som nye systemer, rutiner m.m.)
- Du kommuniserer godt (både skriftlig og muntlig) på norsk og engelsk (finsk kan være en fin bonus)
- Du jobber grundig og nøyaktig for å sikre kvalitet
- Du evner å ta til deg nok informasjon for å hjelpe kunde
- Du er omgjengelig, positiv og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Du er strukturert og selvgående
- Du er nyskjerrig og trigges av å jobbe med mennesker, teknologi og problemløsning
- Du trives i et hektisk miljø med mange baller i luften og mye ansvar
- Du er effektiv og har høy gjennomføringsevne
HVA VI KAN TILBY
- En selvstendig og viktig rolle med varierte arbeidsoppgaver
- Store utviklings- og påvirkningsmuligheter
- Arbeidsmiljø med høyt tempo og godt samhold
- Konkurransedyktige betingelser og verdifull erfaring fra en startup i vekst

Å jobbe som Customer Success Agent i Luado gir deg en variert arbeidsdag med mye ansvarsfølelse. Du er en del av et lite team som motiverer deg til å levere, både av deg selv og med tanke på Luado’s fremtid.
Michelle, tidligere Customer Success Agent
ARBEIDSSTED
Hjemmekontor/Selskapets lokaler er for tiden på Slependen
TILTREDELSE
Snarlig
SØKNADSFRIST
Søknad og CV sendes snarest til michelle@luado.no. Vi vil gjennomføre løpende intervjuer av relevante kandidater og hvis riktig kandidat vil ansettelse kunne skje før utløp av søknadsfrist.
Noe du lurer på? Kontakt Michelle, Customer Success Manager i Luado på e-post michelle@luado.no for en uforpliktende dialog.
OM LUADO
Luado er en norsk plattform som kobler seriøse tilbydere av tjenester, med kunder som trenger hjelp med små- og store prosjekter i hus og hage.
I Luado-appen kan man få mer enn 100 ulike små- og store tjenester utført i alle større byområder i Sør-Norge. Plattformen er i tillegg rullet ut i Finland.
Vi samarbeid i dag med ledende aktører som blant annet; IKEA, Maxbo, JYSK, Storebrand, Jernia m.fl., og har opplevd en solid vekst siden oppstart i 2017.
Med en kundetilfredshet i verdensklasse, skalerbar teknologi, solid team, og ikke minst tusenvis av dyktige fiksere og håndverkere på lag – er vi nå klare for å vokse videre.
→ Mer om selskapet
→ Jobb i Luado